Kerst

De werkgroep Kerst bestaat uit 3 ouders. Er is één ouder, die de coördinatie heeft en aan het begin van de activiteiten overlegt met de leerkracht, die contactpersoon is (draaiboek doornemen).
De werkgroep is verantwoordelijk voor veel verschillende zaken. Zoals:
- Het verzorgen van de papieren Kerstbomen met daarin de Kerstballen met gerechtjes voor het Kerstdiner. (organisatie van het Kerstdiner)
- De inkoop, de verdeling en het klaarzetten van de boodschappen voor de groepen met betrekking tot het Kerstdiner.
- De inkoop van de Kerstpresentjes voor de leerlingen.
- De inkoop van extra Kerstbenodigdheden (nieuwe Kerstboom/Kerstballen etc.) Dit in overleg met de werkgroep Deco.
- Het verzorgen van de uitgaande brieven
- De coördinatie en het inrichten/versieren van de kuil.
- Het klaarmaken en uitserveren van de hapjes en drankjes voor en tijdens het samenzijn van alle ouders in de kuil.
- Het opruimen van de kuil na afloop van de Kerstborrel.

De activiteiten van deze werkgroep nemen ongeveer 10 tot 12 uur per werkgroeplid in beslag.

Aan het eind van het schooljaar moet de coördinator van de werkgroep een begroting indienen voor het volgende schooljaar’.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of wilt u zich aanmelden bij de werkgroep Kerst?
Vul dan het formulier in.