Toetsadviezen Centrale Eindtoets zijn correct.

We ontvingen onderstaaande bericht van het College van Toetsen en Examens

Leerlingen uit groep 8 hebben onlangs de Centrale Eindtoets van het College voor Toetsen en Examens gemaakt.
Vandaag komen de eindtoetsaanbieders van de eindtoetsen Route 8, IEP, DIA en AMN met het bericht dat een deel van de leerlingen die een van hun eindtoetsen hebben gemaakt helaas een verkeerd toetsadvies heeft gekregen. Deze fout ontstond buiten de toetsaanbieders om door een verkeerde omzetting van toetsresultaten naar toetsadviezen.

Deze situatie is niet van toepassing op de toetsadviezen van leerlingen die de Centrale Eindtoets hebben gemaakt. Uw kind heeft dus een correct toetsadvies gekregen.

Er verandert dus niets aan het toetsadvies dat uw kind heeft ontvangen. Mocht u hierover toch vragen hebben, dan raden we u aan eerst contact op te nemen met de leerkracht of de school.
  • download

Geef hieronder uw gegevens op om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.