Kinderboekenweek 2021

Kinderboekenweek 2021!
Op de Dubbelster stimuleren wij het lezen, vooral tijdens de Kinderboekenweek. Lezen is niet alleen belangrijk, maar ook leuk: de enige manier om op 2 plekken tegelijk te kunnen zijn… 📕 📚 Tijdens de Kinderboekenweek zijn er diverse leesactiviteiten, zoals het maatjeslezen. Kinderen, jong en oud, lezen elkaar voor.
We sluiten de Kinderboekenweek af met de voorleeswedstrijd en de boekenmarkt. Boeken kunnen voor een klein prijsje van eigenaar wisselen én het LAT (onze leerlingenraad) schaft voor de schoolbibliotheek boeken aan. We wensen iedereen veel leesplezier!
Fijne herfstvakantie!
  Kan een afbeelding zijn van een of meer mensen, zittende mensen en binnen Kan een afbeelding zijn van een of meer mensen, staande mensen en buitenshuis Kan een afbeelding zijn van kind, staan en binnen
  • 245493452_2948183308769293_1877791662840787131_n

Geef hieronder uw gegevens op om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.