Schoolontbijt 2021

Een goed ontbijt is een belangrijk begin van de dag, van elke dag! 🍞🥐🥖🥝🍌🍏🥛

Afgelopen week was de 19e editie van het Nationaal Schoolontbijt. In de eerste week van november ontbijten kinderen in heel Nederland weer samen met hun meesters en juffen gezond en gezellig in de klas, ook op de Dubbelster.
In deze feestelijke ontbijtweek wordt het belang van gezond ontbijten weer onder de aandacht gebracht met als missie: een gezond ontbijt, elke dag en voor ieder kind. Het thema van dit jaar is dan ook: ‘Altijd een gezond ontbijt’.

We hebben heerlijk samen gegeten om daarna goed aan het werk te kunnen gaan.

Kan een afbeelding zijn van 1 persoon, eten en de tekst 'schoolontbijt Eet smakelijk! S Qe'
  • 254283980_2964900883764202_1640249298782244401_n

Geef hieronder uw gegevens op om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief.